- Katılım
- 14 Kas 2020
- Mesajlar
- 45
- Beğeni
- 96
Merhaba dostlarım ,
Uzun süren hafta sonu yasakları ve yoğun çalışma temposundan sonra hafta içi de zaman bulamadığımdan aracımı uzun zamandır yıkayamamıştım ve benliğine terk etmiştim. İçim hiç rahat değildi ancak sonunda detaylı yıkama fırsatını buldum ve kaputuna polisaj uyguladım bu adımları sizlerle eğlenceli şekilde paylaşmak istiyorum.
Öncelikle aracımın durumu :
;


Aracımı ilk önce ön yıkama yaparak başladım
Kullandığım ekipmanlar ; Karcher K5 , Aliexpress Foam lance , Valet Pro ANSF , Koch chemie FB demirtozu , normal çift kova, UFS yumuşak eldiven.
Bunlarla ön yıkama ve çift kovayı yaparak aracı polisaja hazırlamaya başladım.





Aracı kurulamaya aldım ve nam-ı diğer mahmut bezimle (CG woolly mammoth ) gerçekten büyük iş görüyor gün boyunca toplamda 4 kere aracı kuruladı.

Demir tozu ( Koch chemie FB :
:

Kil uygulaması ( VP turuncu kil ) :
;

Kil kaydırıcı olarak kullandığım meguiars şampuan :
:

Kilin son durumu :
:

Aracın çizik durumu



1 Adet önceden kalan macun çatlağı ;

Kullandığım pasta ve rotary makina (Koch Chemie H9,F6,M2- Bosch GPO 14CE- UFS keçe ped-Befar Turuncu,Mavi,Siyah sünger pedler) ;


UFS keçe polish sonrası biraz bekledikten sonra ölçülen sıcaklık ;

H9 ile tek kat sonrası ;

F6 ile tek kat sonrası ;

M2 ile tek kat sonrası :

Finish :

Sonrasında iç mekanda ufak bir gezinti yaptım (Valet Pro APC , Aliexpress Detay fırçası ) :


Polisaj sonrası pasta tozlarından arındırmak için yine Valet pro ANSF ile yıkama yaptım :

Ve sonrasında Gtechniq C2V3 ile kaputu korumaya aldım ( daha sonrasında aracı komple pastasını yapıp soft 99 fusso coat ile komple wax korumaya aldım ) ;

Jantlarımı Gtechniq C2V3 ile korumaya aldım lastikleri ise meşhur olan SARP uyguladım ;

Kaput altına da ufaktan bir dokundum (Würth Motor temizleyici , Plak2 Cilası ;
Öncesi :

Sonrası :

En son olarak kokusunu çok sevdiğim Little Trees Vanilla Pride asıp kahvemi yudumladım ;


Aracın bitmiş hali ;



DİP NOT: Aracın resimlerin tümünde görünen park sensörleri ve tampon ayarsızlığını tüm işlerim bittikten sonra tamponu söküp park sensörlerini yerine taktım ve tamponu ayarladım
Bu konuyu farklı bir forumda açmıştım ancak detailing olarak artık bu forumda aktif olacağım için konunun bu forumda kalmasını istedim bu sebepten tüm konuyu kopyala yapıştır yaptım.
Yorumlarınızı ve düşüncelerinizi beklerim
Saygılarımla ,
HQ Works
Uzun süren hafta sonu yasakları ve yoğun çalışma temposundan sonra hafta içi de zaman bulamadığımdan aracımı uzun zamandır yıkayamamıştım ve benliğine terk etmiştim. İçim hiç rahat değildi ancak sonunda detaylı yıkama fırsatını buldum ve kaputuna polisaj uyguladım bu adımları sizlerle eğlenceli şekilde paylaşmak istiyorum.
Öncelikle aracımın durumu :
;


Aracımı ilk önce ön yıkama yaparak başladım
Kullandığım ekipmanlar ; Karcher K5 , Aliexpress Foam lance , Valet Pro ANSF , Koch chemie FB demirtozu , normal çift kova, UFS yumuşak eldiven.
Bunlarla ön yıkama ve çift kovayı yaparak aracı polisaja hazırlamaya başladım.





Aracı kurulamaya aldım ve nam-ı diğer mahmut bezimle (CG woolly mammoth ) gerçekten büyük iş görüyor gün boyunca toplamda 4 kere aracı kuruladı.

Demir tozu ( Koch chemie FB :
:

Kil uygulaması ( VP turuncu kil ) :
;

Kil kaydırıcı olarak kullandığım meguiars şampuan :
:

Kilin son durumu :
:

Aracın çizik durumu



1 Adet önceden kalan macun çatlağı ;

Kullandığım pasta ve rotary makina (Koch Chemie H9,F6,M2- Bosch GPO 14CE- UFS keçe ped-Befar Turuncu,Mavi,Siyah sünger pedler) ;


UFS keçe polish sonrası biraz bekledikten sonra ölçülen sıcaklık ;

H9 ile tek kat sonrası ;

F6 ile tek kat sonrası ;

M2 ile tek kat sonrası :

Finish :

Sonrasında iç mekanda ufak bir gezinti yaptım (Valet Pro APC , Aliexpress Detay fırçası ) :


Polisaj sonrası pasta tozlarından arındırmak için yine Valet pro ANSF ile yıkama yaptım :

Ve sonrasında Gtechniq C2V3 ile kaputu korumaya aldım ( daha sonrasında aracı komple pastasını yapıp soft 99 fusso coat ile komple wax korumaya aldım ) ;

Jantlarımı Gtechniq C2V3 ile korumaya aldım lastikleri ise meşhur olan SARP uyguladım ;

Kaput altına da ufaktan bir dokundum (Würth Motor temizleyici , Plak2 Cilası ;
Öncesi :

Sonrası :

En son olarak kokusunu çok sevdiğim Little Trees Vanilla Pride asıp kahvemi yudumladım ;


Aracın bitmiş hali ;



DİP NOT: Aracın resimlerin tümünde görünen park sensörleri ve tampon ayarsızlığını tüm işlerim bittikten sonra tamponu söküp park sensörlerini yerine taktım ve tamponu ayarladım
Bu konuyu farklı bir forumda açmıştım ancak detailing olarak artık bu forumda aktif olacağım için konunun bu forumda kalmasını istedim bu sebepten tüm konuyu kopyala yapıştır yaptım.
Yorumlarınızı ve düşüncelerinizi beklerim
Saygılarımla ,
HQ Works