Adatedarik Shiner Wet go ıslak cila uygulamam

35detailing35

Özgür Üye
Yüzbaşı
Katılım
16 Mar 2021
Mesajlar
553
Beğeni
1,522
Yaş
29
Konum
İzmir
Web sitesi
youtube.com
İyi akşamlar dostlar,

Adatedariğin yeni çıkardığı ürünü tüm forum biliyor malüm,bende denemlerine başladım.
Islak cila diye geçen Wet go ürününü denedim ürün kuru uygulamaya uygun değil malesef.Sadece ıslak uygulanıyor uygulaması oldukça basık sık su tut durula .
Amma kurulama yaparken ne göreyim yüzeyde leke su lekesi gibi bastıra bastıra sildim öyle geçti,yani uygulama kolaylığını silme işlemi bozdu bi anlamı kalmadı.
Ürün konsantire 1/2 1/5 kadar sulanıyor
1/2 ekstra iticilik isteniyorsa 1/5 normal
Ürünün kabı çok dandik elimde kalıcaktı az kalsın türk firmaları bu işi yapamıyor malesef.
Ürünün kayda değer bir kokusu yok rahatsızda etmiyor mutluda😅
Anlatcaklarım bu kadar fotorafları ve link paylaşıyorum.
Eğer video izleme fırsatı bulursanız beğeni ve yorumunuzu beklerim🤚🏻

A7-F442-B6-CB99-4-ADE-9-BE5-EB03-C7-B284-CA 3046-B087-515-E-4249-90-B2-D10-D0759-A24-D 446-C360-B-694-A-45-DF-8757-CB1-EDF2-E64-A6 C0-D662-A7-8-B09-4-F79-9-E5-D-FEBA3-B50224-F 9601-D40-C-412-F-4-ABC-86-E8-50-EB8-C31-F8-EF 25-E2-BE28-3-BFD-41-C0-BB7-F-DB8-EDB105569 D83-FD155-62-C2-4924-9462-760-E6-C39-F1-B9 6-DACC76-B-6-C69-45-D7-97-F1-FF8-D87536-B21 A5925-BD9-7-B44-4837-B855-014192230217
 
Son düzenleme:

omrslhmms

Moderatör
Prof. Mürid
General
Katılım
19 Şub 2020
Mesajlar
3,457
Beğeni
11,074
Yaş
37
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.youtube.com
İyi akşamlar dostlar,

Adatedariğin yeni çıkardığı ürünü tüm forum biliyor malüm,bende denemlerine başladım.
Islak cila diye geçen Wet go ürününü denedim ürün kuru uygulamaya uygun değil malesef.Sadece ıslak uygulanıyor uygulaması oldukça basık sık su tut durula .
Amma kurulama yaparken ne göreyim yüzeyde leke su lekesi gibi bastıra bastıra sildim öyle geçti,yani uygulama kolaylığını silme işlemi bozdu bi anlamı kalmadı.
Ürün konsantire 1/2 1/5 kadar sulanıyor
1/2 ekstra iticilik isteniyorsa 1/5 normal
Ürünün kabı çok dandik elimde kalıcaktı az kalsın türk firmaları bu işi yapamıyor malesef.
Ürünün kayda değer bir kokusu yok rahatsızda etmiyor mutluda😅
Anlatcaklarım bu kadar fotorafları ve link paylaşıyorum.
Eğer video izleme fırsatı bulursanız beğeni ve yorumunuzu beklerim🤚🏻


A7-F442-B6-CB99-4-ADE-9-BE5-EB03-C7-B284-CA 3046-B087-515-E-4249-90-B2-D10-D0759-A24-D 446-C360-B-694-A-45-DF-8757-CB1-EDF2-E64-A6 C0-D662-A7-8-B09-4-F79-9-E5-D-FEBA3-B50224-F 9601-D40-C-412-F-4-ABC-86-E8-50-EB8-C31-F8-EF 25-E2-BE28-3-BFD-41-C0-BB7-F-DB8-EDB105569 D83-FD155-62-C2-4924-9462-760-E6-C39-F1-B9 6-DACC76-B-6-C69-45-D7-97-F1-FF8-D87536-B21 A5925-BD9-7-B44-4837-B855-014192230217
@Xanax Hakan Hocam bu ürün tam senlik abi bak, ne öyle pw gibi 1:200 sulandırma falan :D ürün dediğin böyle olur 1:2-1:5 mükemmel :)

Hasan eline koluna sağlık da 1:200 sulandırılabilen dünya malı koch varken, sırf Türk Malı diye 1:5'e kadar sulandırılabilen bu ürüne para vermem maalesef :(
 

35detailing35

Özgür Üye
Yüzbaşı
Katılım
16 Mar 2021
Mesajlar
553
Beğeni
1,522
Yaş
29
Konum
İzmir
Web sitesi
youtube.com
@Xanax Hakan Hocam bu ürün tam senlik abi bak, ne öyle pw gibi 1:200 sulandırma falan :D ürün dediğin böyle olur 1:2-1:5 mükemmel :)

Hasan eline koluna sağlık da 1:200 sulandırılabilen dünya malı koch varken, sırf Türk Malı diye 1:5'e kadar sulandırılabilen bu ürüne para vermem maalesef :(
Selam abi teşekkürler çok haklısın fiyatı 20 30 tl olsa alınır ama fiyatta yüksek yani tercih edilmesi çok zor
 

nuriksari

Yönetici
General
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
5,728
Beğeni
15,605
Yaş
40
Konum
Dubai/İstanbul
Hasan eline sağlık uygulama için geçmiş olsun :)

Adatedariğin yeni çıkardığı ürünü tüm forum biliyor mu bilmiyorum ama marka temsilcisinin 6 ay forumda reklam yapıp şöyle yapacaz bçyle yapacaz deyip en son Evliya Çelebi ve Pinokyo lakabı ile aramızdan yıldız gibi kayıp gittiğini bilmeyenler varsa esas onlar kaçırdılar eğlenceyi :)

Herkes istediği ürünü istediği fiyata satar, isteuen alır, seven sever; sevmeyen sevmez. Bir şampuan, bir hızlı cila için ne karakterimizi ne aklımızı sorgulatırız çok şükür.
 

35detailing35

Özgür Üye
Yüzbaşı
Katılım
16 Mar 2021
Mesajlar
553
Beğeni
1,522
Yaş
29
Konum
İzmir
Web sitesi
youtube.com
Hasan eline sağlık uygulama için geçmiş olsun :)

Adatedariğin yeni çıkardığı ürünü tüm forum biliyor mu bilmiyorum ama marka temsilcisinin 6 ay forumda reklam yapıp şöyle yapacaz bçyle yapacaz deyip en son Evliya Çelebi ve Pinokyo lakabı ile aramızdan yıldız gibi kayıp gittiğini bilmeyenler varsa esas onlar kaçırdılar eğlenceyi :)

Herkes istediği ürünü istediği fiyata satar, isteuen alır, seven sever; sevmeyen sevmez. Bir şampuan, bir hızlı cila için ne karakterimizi ne aklımızı sorgulatırız çok şükür.
Teşekkürler abi.
Dediklerinde çok haklısın abi ürünlerden öte karakter önemli o yok olursa problem sorun eksik olmaz saygılar🤚🏻
 

BlackMeggy59

Özgür Üye
General
Katılım
25 Ocak 2021
Mesajlar
1,033
Beğeni
2,070
Konum
Tekirdağ
Vallahamı nasıl olur yahu 500 ml şisesi 1/5 olursa 2.5 litre oluyor
Benim yaptığım 1/1 oldu şimdi aklım yandı😅
Bir an benimde öyle oldu sonradan dank etti 😃.
Aslında aynı şey 1 birim ürün 2 birim su .
Bunu sen 500ml için yaptın. Misal 1 birim ürün 250ml 2 birim su da 250 ml tekabül edip toplamda 500ml. Karışım oluyor. 1 e 1 ve 1 e 2 aynı karışım. En azından ben öyle anladım 😃
 

ViraDetailing

Özgür Üye
Teğmen
Katılım
6 Ağu 2020
Mesajlar
399
Beğeni
879
Web sitesi
www.instagram.com
Eline emeğine sağlık abi güzel bir video olmuş. @omrslhmms abinin dediği gibi 1:100 civarında sulandırılabilen birden fazla ürün varken bu ürünü en azından bu forumdan kimsenin alacağını düşünmüyorum heleki o bilmem kaç ülke gezip ph derecesi önemli değil muhabbetinden sonra ürün 1:500 de sulandırılabilse benim aklımda hep bir soru işareti olur ''Ürünü üretiyorlar ph derecesini mi bilmiyorlar yoksa biliyorlar saklıyorlar mı saklıyorlarsa bulmak çok zor bir şey değil ve neden saklıyorlar?'' gibi sorulardan sonra yine almazdım.Zaman olmuyorki ViraDetailing olarak kendi ürünlerimi forumda paylaşayım :)
 

35detailing35

Özgür Üye
Yüzbaşı
Katılım
16 Mar 2021
Mesajlar
553
Beğeni
1,522
Yaş
29
Konum
İzmir
Web sitesi
youtube.com
Bir an benimde öyle oldu sonradan dank etti 😃.
Aslında aynı şey 1 birim ürün 2 birim su .
Bunu sen 500ml için yaptın. Misal 1 birim ürün 250ml 2 birim su da 250 ml tekabül edip toplamda 500ml. Karışım oluyor. 1 e 1 ve 1 e 2 aynı karışım. En azından ben öyle anladım 😃
Baktım sendem sonra 40 50 ml fazla ürün olabilir oda çok sorun çıkarmaz😅
 

omrslhmms

Moderatör
Prof. Mürid
General
Katılım
19 Şub 2020
Mesajlar
3,457
Beğeni
11,074
Yaş
37
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.youtube.com
Ellerine sağlık. 1 e 2 deyip 1 e 1 sulandırma yapmışsın sanki ben öyle anladım 😃.
Vallahamı nasıl olur yahu 500 ml şisesi 1/5 olursa 2.5 litre oluyor
Benim yaptığım 1/1 oldu şimdi aklım yandı😅
Sorun bu olabilir, biraz az sulandırdığın için iz bırakmış olabilir Hasan, hatta budur, Taner iyi yakalamış, ben zaten ürüne ve firmaya ön yargılı olduğum için dikkat etmemişim. Yarısına su yarısına ürün doldurdum diyordun bir yerde...
 

Xanax

Özgür Üye
General
Katılım
6 Ocak 2021
Mesajlar
1,092
Beğeni
2,387
Yaş
39
Konum
İzmir/ Bergama
@Xanax Hakan Hocam bu ürün tam senlik abi bak, ne öyle pw gibi 1:200 sulandırma falan :D ürün dediğin böyle olur 1:2-1:5 mükemmel :)

Hasan eline koluna sağlık da 1:200 sulandırılabilen dünya malı koch varken, sırf Türk Malı diye 1:5'e kadar sulandırılabilen bu ürüne para vermem maalesef :(
1:200 lüğü 1:10 kullanan bunu saf kullanır abi :))
 

matah24

Özgür Üye
Yarbay
Katılım
8 Kas 2020
Mesajlar
773
Beğeni
1,273
Konum
İzmir
Eline sağlık, sonuçlar şaşırtmadı açıkcası.Ama sonuçlar ne olursa olsun çok iyi çıksaydı dahi,markayı temsilen bir detay forumuna gelip, lafı 55 ülkeye gidip process izledim, siz mi bileceksinize getirirsen, ürünlerimiz koch chemie,gyeondan geri kalmaz çok daha fazlası vardır, zaten koch chemiede sülfürik asit var, gyeon şöyle, biz ph açıklamayız" diye konuşursan, ürünün ne kadar iyi olursa olsun markana itibar etmem,güvenmem ve aracımda kullanmam.
 

nuriksari

Yönetici
General
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
5,728
Beğeni
15,605
Yaş
40
Konum
Dubai/İstanbul
Eline sağlık, sonuçlar şaşırtmadı açıkcası.Ama sonuçlar ne olursa olsun çok iyi çıksaydı dahi,markayı temsilen bir detay forumuna gelip, lafı 55 ülkeye gidip process izledim, siz mi bileceksinize getirirsen, ürünlerimiz koch chemie,gyeondan geri kalmaz çok daha fazlası vardır, zaten koch chemiede sülfürik asit var, gyeon şöyle, biz ph açıklamayız" diye konuşursan, ürünün ne kadar iyi olursa olsun markana itibar etmem,güvenmem ve aracımda kullanmam.
Keşke ben pasaportu görelim 55 ülke damgalı, tüm foruma ben ısmarlim ne istiyorlarsa dediğimde çıksaydı o pasaport ortaya Ali. Vallaha şenlik olurdu, size yarardı. Başkan iflas :)

Konuşmaya gelince klavye arkasında herkes aslan kaplan. İcraate gelince herkes süt dökmüş kedi :)
 

35detailing35

Özgür Üye
Yüzbaşı
Katılım
16 Mar 2021
Mesajlar
553
Beğeni
1,522
Yaş
29
Konum
İzmir
Web sitesi
youtube.com
Eline emeğine sağlık abi güzel bir video olmuş. @omrslhmms abinin dediği gibi 1:100 civarında sulandırılabilen birden fazla ürün varken bu ürünü en azından bu forumdan kimsenin alacağını düşünmüyorum heleki o bilmem kaç ülke gezip ph derecesi önemli değil muhabbetinden sonra ürün 1:500 de sulandırılabilse benim aklımda hep bir soru işareti olur ''Ürünü üretiyorlar ph derecesini mi bilmiyorlar yoksa biliyorlar saklıyorlar mı saklıyorlarsa bulmak çok zor bir şey değil ve neden saklıyorlar?'' gibi sorulardan sonra yine almazdım.Zaman olmuyorki ViraDetailing olarak kendi ürünlerimi forumda paylaşayım :)
Teşekkürler kardeşim
Biz deniyelim onlarda görsünler yorumları ona göre geliştirmeye çalışsınlar kendilerini
Eline sağlık, sonuçlar şaşırtmadı açıkcası.Ama sonuçlar ne olursa olsun çok iyi çıksaydı dahi,markayı temsilen bir detay forumuna gelip, lafı 55 ülkeye gidip process izledim, siz mi bileceksinize getirirsen, ürünlerimiz koch chemie,gyeondan geri kalmaz çok daha fazlası vardır, zaten koch chemiede sülfürik asit var, gyeon şöyle, biz ph açıklamayız" diye konuşursan, ürünün ne kadar iyi olursa olsun markana itibar etmem,güvenmem ve aracımda kullanmam.
Teşekkürler hocam🤚🏻Şefaflık önemli
Sorun bu olabilir, biraz az sulandırdığın için iz bırakmış olabilir Hasan, hatta budur, Taner iyi yakalamış, ben zaten ürüne ve firmaya ön yargılı olduğum için dikkat etmemişim. Yarısına su yarısına ürün doldurdum diyordun bir yerde...
Ozaman ben yeniden bi deneyim bu ürünü doğru sulandırmayla tekrar gözlemimi paylaşayım burdan
 

ilengiz

Özgür Üye
Üsteğmen
Katılım
1 Ocak 2021
Mesajlar
479
Beğeni
766
Yaş
42
Konum
İzmir
Üründen ziyade, senin usanmadan bıkmadan keyifle videolarına devam etmen benim için şahsım adına sevindirici.💪 Ben senin doğallığını seviyorum ve samimi buluyorum. Günümüzde doğal olan herşeyin kıymetli ve pahalı olduğunu bildiğimiz kadar, sende bu dünya için kıymetlisin hemde bizim için bedavasın kardeşim.
Eline emeğine sağlık teşekkürler🙏🧿
 

35detailing35

Özgür Üye
Yüzbaşı
Katılım
16 Mar 2021
Mesajlar
553
Beğeni
1,522
Yaş
29
Konum
İzmir
Web sitesi
youtube.com
Üründen ziyade, senin usanmadan bıkmadan keyifle videolarına devam etmen benim için şahsım adına sevindirici.💪 Ben senin doğallığını seviyorum ve samimi buluyorum. Günümüzde doğal olan herşeyin kıymetli ve pahalı olduğunu bildiğimiz kadar, sende bu dünya için kıymetlisin hemde bizim için bedavasın kardeşim.
Eline emeğine sağlık teşekkürler🙏🧿
Abi çok teşekkür ederim böyle güzel duyguları duymak benide mutlu ediyor.
Tamamen akışta gidiyorum bi plan program yapmıyom bunuda yansıtabiliyorsam ne mutlu 🤚🏻
Emeğine sağlık.Ama Polytop Maximus gibi litresi ömürlük diye tabir edilen f/p ürünleri varken pek akıl işi gibi durmuyor.
Teşekkürler biz denemelere devam edelim ne kadar çok ürün okadar çok bilgi forum için tercih tabi sizlerin 🤚🏻
 
Üst Alt